Klachten

Here’s the text you provided in the original Dutch format for easy copying and pasting:


Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over één van onze producten of onze dienstverlening. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en zullen er alles aan doen om tot een passende oplossing te komen.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt jouw klacht indienen door een e-mail te sturen naar:
info@softload.nl

Vermeld hierbij zo duidelijk mogelijk:

  • Je naam

  • Bestelnummer

  • Een omschrijving van de klacht

Onze medewerkers van de klachtenafdeling nemen je melding serieus en zullen deze zorgvuldig beoordelen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Reactietermijn

Wij streven ernaar om elke klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn voor een zorgvuldig onderzoek, dan brengen wij je hiervan op de hoogte.

Niet tevreden met onze oplossing?

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je contact opnemen met de bemiddelingsafdeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar wij bij zijn aangesloten. Zij helpen je graag verder met het vinden van een oplossing.
Klacht indienen via Webshop Keurmerk

Geschillenplatform Europese Commissie

Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten binnen de EU ook gebruikmaken van het Online Dispute Resolution (ODR) platform van de Europese Commissie. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze indienen via:
http://ec.europa.eu/odr